کاهش سایز و وزن با دستگاه لاغری فارادیک

چربی سوز عالی با پالس الکتریکی

دستگاه لاغری فارادیک  دستگاهی است که با ارسال پالس های الکتریکی به چربی های سلولیت ( چربی های انباشته شده 
موضعی ) فشار وارد کرده و باعث تخریب بافت های چربی در آن موضع میشود.

حداقل روزی 20 دقیقه استفاده از دستگاه فارادیک میتواند روزی 1 سایز را از حجم چربی های موضعی را کم کند. فقط کافیست سایز خود را در روز اول اندازه گیری کرده و پس از 10 روز سایز خود را دوباره اندازه بگیرید , کاملا متوجه کم کردن حجم چربی ها در موضع مورد نظر خواهید شد.

 

فواید این دستگاه

 

حسن استفاده از این سیستم در این است افرادی که در موضع مورد نظر دچار انباشتگی چربی میباشند با رعایت حداقل رژیم غذایی میتوانند نسبت به کم کردن سایز و وزن خود در کوتاهترین زمان اقدام نمایند. ارسال پالس های الکتریکی فارادیک در فرکانس بالا باعث تخریب و متلاشی شدن بافت های چربی شده و در آن موضع باعث به گردش افتادن بیشتر خون و اکسیژن رسانی بیشتر میشود و در نتیجه سوخت و ساز در آن موضع بیشتر شده که خود عامل اصلی از بین رفتن سریع چربی ها میشود.


همچنین این فرکانس در حین استفاده باعث تحریک ماهیچه ها شده و با منقبض و منبسط کردن ماهیچه ها باعث تقویت ماهیچه هایی میشود که مدت ها در زیر بافتی از چربی بوده و تنبل شده اند.
افرادی که دچار چاقی های مفرط میباشند و یا به دلیل زایمان دچار افتادگی های پوستی شده اند میتوانند از این روش جهت از بین بردن آثار پوستی و یا افتادگی های پوستی استفاده نمایند. زیرا دستگاه استیمولاتور در هنگام ضربه زدن به بافت چربی از طریق پوست باعث متراکم شدن و جمع شدن پوست میشود و پس از کم کردن وزن و سایز دچار افتادگی پوستی و ترک های پوستی نمیشوید.


استفاده از دستگاه استیمولاتور در نقاط مختلف بدن حتی در صورت که افراد دارای چاقی میباشند استفاده میشود.
از این مکانیزم در باشگاه های تناسب اندام مجهز , برای نتیجه گرفتن سریع مراجعه کنندگان نیز استفاده میشود.


شرکت مهندسی و پزشکی برجیس این محصول را برای استفاده آسان افرادی که مایلند هر چه سریعتر نسبت به کم کردن وزن خود اقدام نمایند , بصورت خانگی طراحی و تولید نموده .
استفاده از داروهای لاغری به مرور زمان باعث عوارض جبران ناپذیری میشوند که شایع ترین آن اشباع شدن کبد ( گرفتن چربی دور کبد ) میباشد که خود باعث بروز بسیاری از بیماری های قلب و عروق نیز میگردد. ولی استفاده از محرک الکتریکی فارادیک نه تنها عوارضی ندارد بلکه باعث به گردش افتادن بیشتر خون در بدن و ریلکسیشن ( ماساژ درمانی ) فرد نیز میشود.

 

نحوه عملکرد دستگاه فارادیک برچیست؟ :

سیستم کار دستگاه فارادیک به هیچ عنوان مشابه کمربندهای ویبراتور نمیباشد بلکه دقیقا بالعکس عمل میکند.
سیستم کار دستگاههای ویبراتور به این صورت است , هنگامی که شما از کمربندهای ویبراتور برای لاغری موضعی استفاده میکنید در حقیقت با استفاده از سیستم ویبراتور یا همان ضربه زدن به چربی های موضعی شما اقدام به کوبیدن و سفت کردن چربی ها در آن موضع میکنید, و اقدام به کم کردن سایز خود میکنید که این عمل به صورت موقت میباشد و با استفاده نکردن مدتی کوتاه از ویبراتور , دوباره بافت چربی ها حالت سفتی خود را از دست داده و حجم چربی ها بازگشت پیدا میکند.


سیستم کار دستگاه استیمولاتور به این شرح است که : با ایجاد فرکانس ( پالس الکتریکی ) و انتقال آن بین بافت های چربی باعث تخریب چربی های به هم چسبیده میشود و باعث میشود چربی هایی که مدت ها روی هم انباشته شده و سفت شده اند به نحوی متلاشی و خرد شوند که آماده دفع و خارج شدن از منفذهای پوستی هستند.
با استفاده مداوم ( روزی 1 تا 2 بار ) از این سیستم باعث میشود چربی ها هر روز خردتر و متلاشی تر شوند تا حدی که با انجام کارهای روزمره و پیاده روی های روزانه معمولی خود تعریق زیادی کرده و چربی ها سریعتر از بدن خارج شوند.


همچنین اگر در کنار این روش از کمربندهای حرارتی نیز استفاده کنید باعث تعریق بیشتر و چند برابری میشوید.
کمربندهای حرارتی به راحتی میتوانند چربی های متلاشی شده توسط استیمولاتور را آب کرده و به صورت تعریق از بدن خارج کند.


به طور طبیعی دفع شدن چربی های بدن از منفذهای پوستی همراه با آب بدن صورت میگیرد و چربی به تنهایی از بدن خارج نمیشود , در اینجا به افرادی که به خصوص بعد از استفاده از دستگاه استیمولاتور از دستگاه ترمودرمی ( کمربند حرارتی ) استفاده میکنند نوشیدن 7 تا 8 لیوان آب در طول روز توصیه میشودکه جهت تعریق بیشتر و دفع بیشتر چربی ها کمک چشمگیری میکند.


در این روش چون چربی ها از بدن خارج میشوند و در بدن باقی نمی مانند افراد پس از لاغر شدن به هیچ عنوان دچار برگشت وزن نمیشوند و , وزن و سایز آنها به صورت ثابت باقی می ماند.
حتی اگر از هیچ نوع رژیم غذایی پیروی نکنید با استفاده مداوم از این محصول به طور دائم میتوانید تناسب اندام خود را حفظ نمائید.


با این روش شما میتوانید پس از , از بین بردن چربی ها عملیات عضله سازی را با همین روش انجام داده و عضله هایی که مدت ها در زیر بافت چربی ضعیف شده اند و فرم اولیه خود را از دست داده اند را نیز تقویت کرده و در اندام خود فرم مناسب و عضله ای ایجاد نمائید.

دستگاه لاغری فارادیک

دستگاه فارادیک توتال تنس

دستگاه فارادیک توتال تنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *