دستگاه جوانسازی هایفو اولترا Hifu Ulthera

پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی با ماندگاری بالا

هایفو اولترا Hifu Ulthera پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی با ماندگاری بالا و فقط در یک جلسه می باشد که مورد توجه فراوان پزشکان و تمامی علاقمندان به طب زیبایی قرار گرفته است.لیفت و سفت سازی پوست از مهمترین مراحل جوانسازی پوست صورت می باشد. بهترین شیوه و تکنولوژی لیفت پوست پس از نخ لیفت استفاده از روش هایفو فرکانسی است. دستگاه هایفو برترین دستگاه برای سفت سازی پوست شل شده می باشد. از بهترین و کارا ترین دستگاه های هایفو موجود در بازار دستکاه هایفو کلینیکی اولترا می باشد که از موارد استفاده و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

با این تکنولوژی فوق مدرن می توان به طور کاملا دقیق و محاسبه شده انرژی امواج صوتی را در عمق دلخواهی در لایه های زیرین پوست متمرکز (Focus) نمود، بدون این که هیچ گونه آسیبی به سطح پوست وارد شود.با تکنولوژی مدرن هایفو فرکانسی می توان به طور کاملا دقیق بدون جراحی با ماندگاری بالا انرژی امواج صوتی را در اعماق لایه های زیرین پوست متمرکز (فوکوس) نمود. این خصوصیت در سیستم های لیفتینگ جهت نفوذ به لایه SMAS (لایه بین گوشت و پوست که ضعف در آن باعث شل شدن و افتادگی پوست می شود) مورد استفاده قرار می گیرد. خرید دستگاه هایفو مناسب، با کیفیت عملکرد بالا، در کاهش ریسک و عوارض جوانسازی و ترمیم پوست بسیار تاثیر گذار است.

برای درک این مطلب می توان به همان مثال مشهور قدیمی نیز اشاره کرد که نور خورشید توسط یک ذره بین روی یک برگه کاغذ متمرکز می شود. با حرکت دادن ذره بین (عدسی) در جلوی نور خورشید به سمت جلو و عقب، می توانیم انرژی خورشید را در یک نقطه دلخواهی از برگه کاغذ متمرکز کنیم.

در هایفو نیز امواج اولتراسوند می تواند با شدت بالا به عمق دلخواه در بدن نفوذ کند و در آن ناحیه متمرکز شود، بدون اینکه کوچکترین آسیبی به بافت های موجود در آن مسیر برسد. این خصوصیت در سیستم های لیفتینگ جهت نفوذ به لایه SMAS مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه جوانسازی هایفو اولترا دارای 5 کارتریج جوانسازی شامل 1.5 و 3 و 4.5 و 8 و 13 میلی متر است که عمق های 1.5 و 3 و 4.5 میلی متر برای افتادگی های صورت و غبغب استفاده می شود و عمق های  8 و 13 میلی متر برای لیفتینگ و جوانسازی بدن به کار برده می شود.

شما هر کدام از کارتریج ها را که روی هندپیس دستگاه سوار کنید نوع کارتریج بر روی صفحه نمایش اصلی دستگاه نشان داده می شود و می توانید توسط دستگاه برای بیمار خود پرونده تشکیل دهید.

یکی از مزیت های بارزی که دستگاه جوانسازی هایفو اولترا دارد این است که تمامی کارهایی که با این دستگاه انجام می شود به صورت تصویری روی مانتیور نمایش داده می شود. به همین دلیل امکان اشتباه و خطای اپراتور بسیار کم می شود.

مکانیزم عمل در دستگاه هایفو اولترا:

  • تحریک فیبرو بلاست ها و کلاژن سازی در قسمت عمقی درم (کلاژن سازی در رتیکولار)
  • افزایش دما تا حدود 65 الی 70 درجه سانتی گراد که منجر به ایجاد ناحیه حرارتی می شود.
  • اثرات فوری و دائمی با تغییر در ضخامت و الاستیسیته SMAS ازطریق ترمال کواگولیشن زون

ویژگی های دستگاه جوانسازی هایفو اولترا

لیفتینگ و جوان سازی پوست با ماندگاری بالا تنها در یک جلسه با دستگاه هایفو اولترا

» دارای 3 کارتریج در عمق های 1.5 و 3 و 4.5 میلی متر برای صورت و گردن

» دارای 2 کارتریج ویژه لاغری در عمق های 8 و 13 میلی متری به صورت آپشنال

» بدون نیاز به جراحی

» بدون ایجاد کبودی و خونریزی

» بدون نیاز به بی حسی موضعی

» بدون نیاز به بستری (به صورت سرپایی انجام می گیرد)

» روشی بی خط و کاملا ایمن

» استفاده از امواج کاملا بی خطر اولتراسوند (امواج صوتی)

» بدون ایجاد هیچگونه عوارض پوستی مانند لک و زخم

» عدم آسیب رسانی به بافت های محیطی

» عدم ایجاد آسیب در اپیدرم

» مجهز به پروب تصویربرداری بسیار دقیق

» عدم نیاز به استراحت و مراقبت های خاص

» قابلیت درمان انواع تیپ های پوستی (روشن تا تیره)

» اثر ماندگاری بالا تا حدود 2 سال

» امکان لیفتینگ و جوان سازی پوست تنها با یک جلسه

» رعایت اصول آرگونومیک در طراحی دستگاه و هندپیس جهت افزایش ایمنی و حفاظت از پزشک و بیمار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *