با استفاده از دستگاه سم زدایی سموم بدنتان را خارج نماید.

دستگاه سم زدایی

چرا نیاز به سم زدایی داریم؟

 

 زندگی ماشینی، شهر نشینی، آلودگی محیط زیست، خوردن مواد غذایی ناسالم، کمبود تحرک، استرس و اظطراب همه این عوامل موجب اختلال در فعالیت کبد، کلیه هآ، طحال، ریه ها و دستگاه گوارش می گردد و سبب ایجاد اسیدهای مضر و در نهایت بهم ریختگی فعالیت عادی بدن می شود. به گفته سازمان بهداشت جهانی WHO: علت بروز 60 تا 70 درصد بیماری های حاد و مزمن در بدن انسان مسمومیت در اثر فلزات سنگین است.

سلولهای بدن ما دارای شارژ الکتریکی هستند، بنابرین بدن انسان هادی است. بیماریهای بدن، ناشی از امواج مضری هستند که در سلولهای سالم بدن باعث اختلال و در اصل موجب ناهماهنگی در کل بافتهای بدن می شود. همه سلولها آسیب می بینند. زمانی که سلول ها، نامتعادل می شوند بهبودی به سختی صورت می گیرد و عبور و خروج مواد از سلولها و دفع سموم بدن، از جمله از بین بردن فلزات سنگین، انگلها و سموم دیگر با مشکل مواجه شده و آنها در بدن انباشته می شوند.بنابراین هر قدر سلولها بیشتراکسیژن دریافت کنند و یا از سموم تخلیه شوند قابلیت تعادل الکتریکی بیشتر شده و منجربه افزایش ظرفیت ذهنی، انرژی و سرزندگی و رفاه می شوند. مطالعات نشان میدهند که استفاده از دستگاه سم زدایی مقدار اکسیژن خون را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده است.

برخی از مهمترین عوارض به وجود آمده از ورود سم ها به بدن در دراز مدت عبارت اند از:

1- کند شدن سوخت و ساز بدن و افزایش وزن 2- جمع شدن چربی در ناحیه شکم، پهلو و یا ایجاد سلولیت در بدن. 3- یبوست 4- از دست دادن انرژی طبیعی بدن بعلت تجمع اسیدهای مضر 5- بی حالی، خستگی دائمی و مزمن و ضعف عمومی 6-دردهای بدون علت، گرفتگی عضلانی و کوفتگی بدن 7- ضعف سیستم ایمنی بدن 8- حساسیت و آلرژی ها با علت ناشناخته 9- کدر شدن پوست و چهره 10 تحریکات پوستی و خشکی پوست 11- برونشیت و گرفتگی های سینوسها 12- بد بو شدن عرق و ادرار و در نهایت بهم ریختگی فعالیت عادی بدن و سنگین شدن بار کبد و کلیه ها

 

مزایای دستگاه سم زدایی

  • افزایش انرژی ، سرزندگی و استقامت بدن
  • سم زدایی سموم، مواد شیمیایی، تشعشعات و آلودگی از بدن
  • سموم انگل ها را از داخل بدن پاکسازی می کند که منجر به کاهش احتباس مایعات، کاهش التهاب، بهبود حافظه، بهبود کنترل مثانه، بهبود تعادل pH، تسکین قابل توجه درد از جمله درد نقرس، آرتریت و سردرد می شود.
  • سم زدایی کبدی
  • پاکسازی فلزات سنگین از بدن (مانند فلزات سنگین موجود در برخی از رنگ های مو یا مواد غذایی)
  • افزایش انرژی و کاهش استرس
  • بهبود سلامت جنسی
  • تسکین درد
  • پاکسازی انگل ها
  • کاهش چروک، آکنه و سایر مشکلات پوستی (حلقه های تیره زیر چشم)
  • تقویت سیستم ایمنی بدن

https://www.sorateb.com/#فقط_در_یک_ماه_بدنتان_را_بهبود_دهید

#سم_زداییhttps://www.sorateb.com/

https://www.sorateb.com/#افزایش_انرژی_سرزندگی _استقامت_بدن

https://www.sorateb.com/#تقویت_سیستم_ایمنی_بدن

#دستگاه_سم_زدایی_دیجیتالی_بدن_دتوکسhttps://www.sorateb.com/

دستگاه_سم_زدایی_دیجیتالی_بدن_دتوکس

چرا نیاز به سم زدایی داریم؟



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *